• Nowe posty
  • Posty bez odpowiedzi
  • Kto jest online
  • Użytkownicy online: 4 :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości (wg danych z ostatnich 5 minut)
  • Najwięcej użytkowników (921) było online 18 lutego 2017, 10:31
  • Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Ja i mój mały piesek damy się przygarnąć! :) Polska/Europa

Moderator: Monia

autor: nadia92 » 08 sierpnia 2015, 14:05

Cześć :)
Jestem 23-letnią studentką i mam pieska - Megusię. Nigdy nie podróżowałam autostopem, ale bardzo chciałabym przeżyć przygodę :) Chętnie przyłączę się do kogoś doświadczonego, płeć bez znaczenia. W grę wchodzi podróż po Polsce i krajach Unii Europejskiej gdyż nie zdążyłam jeszcze wyrobić paszportu (piesek ma wszystkie dokumenty). Aktualnie przesiaduję w domu rodzinnym (Muszyna, małopolska) do 30.08. Wręcz umieram tu z nudów :) 31.08 muszę znaleźć się w Lublinie gdzie zaczynam praktyki wakacyjne. Zarówno ja jak i moja bezproblemowa sunia jesteśmy zaprawione w bojach jeśli chodzi o długie samochodowe podróże czy piesze wycieczki, spanie pod namiotem (niestety nie mam swojego), na budowie, w stodołach itd. Zależy mi na tym aby podróż nie pociągnęła za sobą kosztów pomijając jedzenie :)
Na zdjęciu Megi na plaży w Chorwacji.
Mój numer telefonu: 668 648 131. Odpisuję na SMSy :)
Diana.
Załączniki
20150704_202244.jpg
20150704_202244.jpg (248.79 KiB) Przeglądany 1925 razy
nadia92
Random
 
Posty: 1
Rejestracja: 08 sierpnia 2015, 13:35

autor: cedzik » 13 sierpnia 2015, 23:45